|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bfriis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2005 Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 24-September-2005 kl. 09:11 |
Hej Jeg har haft kig på en Amitech Home Center Living, g kunne godt tænke mig at finde hvilke ledninger jeg skal bruge for at få det sat op. På produktet er følgende tilslutninger: http://www.amitech.dk/includes/attached/26169005071509555812 3929003/DKWMC_2.pdf Se side 4 i dokumentet i ovenstående link. Jeg kunne godt tænke mig, at lyden både skal kunne gå gennem højttalerne på mit tv og gennem mit stereoanlæg. Hvis jeg bruger et DVI kabel til mit tv, og der både skal lyd til min forstærker og til mit tv. Hvorden kan det lade sig gøre? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Forbind til TV med DVI, fra Audio ud brug en Y-Conector for hver kanal til at splitte til TV og stereoanlæg, så kører det. PS: Er der ikke lydmulighed i DVI out.? Hvis det er tilfældet så er det jo ligetil. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Jeg ville bruge den analog lydudgang (nr:4) til fjernsynet, og den digitale (nr:3) til sterioanlæget.
Hvis du har DVI-indgang på dit tv er det klart det bedste til at overføre billed med, husk der er ikke lyd på DVI-signalet. ![]() m@dsen |
|
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
|
![]() |
|
bfriis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2005 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
OK. Det lyder fint. Men mit sterioanlæg har ikke nogen digital coaxial lydinggang. Hvilket stik skal jeg så bruger her? Jeg har været inde på http://av-connection.com/ for at kigge efter ledninger, men kan ikke rigtigt finde passende kabel.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Som jeg skrev i mit svar på en løsning: fra Audio ud(No:4) brug en Y-Conector for hver kanal til at splitte til TV og stereoanlæg. Hvis du heller ikke har optisk digital på stereoanlæget. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |