|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Singa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Sted: Singapore Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 27-Juli-2005 kl. 02:46 |
Lige et par spoergsmaal til de erfarne: 1) Saavidt jeg forstod fra microsofts hjemmeside ang MCE2005 kan man ikke redigere optagelser optaget vha dette program, da de bruger deres eget videoformat. Er det korrekt? Hvordan fjerner i saa reklamer m.m? 2) Forudsat at jeg har 2 tunerkort i min HTPC kan jeg saa optage et program fra fjernsynet samtidig med at jeg f.eks hoerer radio? 3) Hvis jeg gerne vil beholde mine hoejtalere (ikke aktive) skal jeg saa ogsaa beholde forstaerkeren. Kan man faa et lydkort som kan klare alm hoejtalere? Paa nuvaerende tidspunkt har jeg lyd forbundet fra min DVD til Fjernsynet via AV kabler (de roed/hvide) og fra DVD til forstaerker via Optisk kabel. Kan jeg stadig begge dele med en HTPC? 4) M.H.T MCE2005. Jeg gaar ud fra at den finder de kanaler der er tilgaengelige (ligesom fjernsynet ville goere), men kan den finde internet kanaler? Her taenker jeg b.la paa TV2sputnik.., Det jeg haaber var at MCE kunne laegge kanalen samme sted som de alm kanaler ligger.
Haaber der er nogen som kan hjaelpe. Der kommer sikkert flere spoergsmaal i den kommende tid. /Jimmy Redigeret af Singa |
|
![]() |
|
Singa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Sted: Singapore Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Er der slet ikke nogen som kan hjaelpe, eller er alle paa ferie?? |
|
![]() |
|
![]() |
Hjaelp, hjaelp, hjaelp. Jeg vil saa gerne igang med projektet, men vil gerne have ovenstaaende forklaret inden, jeg bruger for mange penge. |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
1) Kender jeg ikke noget til. 2). Jep - det skulle der ikke være noget problem i 3).Tror jeg ikke man kan - du skal nok beholde en eller anden form for forstærker. Der skal bare være de samme udgange på dit lydkort så kan det vel godt lade sig gøre... 4) Ved ikke - men mon ikke at diverse internet-tv-kanaler har lagt sig ind som reklame i MCE... |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det, Jeg kan godt se at mit store problem er lydkort. Jeg tror bare at jeg starter med at bruge et onboard saa kan jeg jo altid opgradere.
|
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
1) Ja, det er jo sørgeligt! Men med programmet Womble kan det nemt gøres uden foringelse i kval - http://www.womble.com/2) Jeps 3)
Lydkort: Ikke mig bekendt - men der findes kort der kan sættes i
computeren som har forstærker, men som skal have lydsignalet fra
lydkortet. Der bliver bare lavet et loop bagpå computeren. Jeg har ikke
lige navnet på dem - men jeg har set billeder af sådanne kort. Redigeret af dkoclni |
|
![]() |
|
![]() |
OK, lyder godt. Mht lydkort tror jeg at jeg maa vente til jeg finder nogle paene aktive hoejtalere. Tak for hjaelpen.
/Jimmy |
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Podspeakers lancerer en subwoofer med indbygget forstærker i løbet af efteråret. Jeg har ingen billeder på denne endnu, og det eneste data jeg har er disse: "Featuring; 2 x 50 watts with only 0.1% distortion and 2 x 90 watts with only 0.2% distortion makes it rather revolutionary." Venter personligt på den, og så suppleret med 2 micropods SE, så er jeg kørende :) |
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Mht. forstærker delen - så prøv at tjekke Zitechs nye Media Center
(kommer 2. september - men kan allerede ses i deres katalog). To af
deres tre nye modeller har indbygget forstærker (5x75w). Så der kan
måske hentes lidt inspiration når de kommer på gaden - med mindre det
hele er custom bygget til deres maskiner selvfølgelig.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har lige vaeret paa Zitech's side, og det ser ud til at de har loest mit problem. Som du skriver skal jeg saa bare til at finde ud af hvad det er for en forstaerker de har indbygget.
Tak for det |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |