|
kodefri dvdoptager |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheaFisk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2012 kl. 07:10 |
Hej Jeg har lige købt en ny dvdoptager(Lg HR550C/HR570C) og vil høre om nogen ved hvordan jeg får den områdefri/ kodefri...
![]() |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har du nemlig ikke! Det, du har købt, er en harddiskoptager m. indbygget Blu Ray-spiller - har selv LG HR550 C. Der kan IKKE optages på DVD- eller Blu Ray-skiver med denne, ellers udmærkede boks.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Jeg tror der spørges til om den kan gøres kodefri ved afspilning af Dvd / Blu Ray Jeg har ingen ide,men det kan være du har. Redigeret af nesager - 19-August-2012 kl. 09:02 |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Ser ikke ud til at dette kan lade sig gøre.....
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |