recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker Triax IFA 384 til Norlys (antenne)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker Triax IFA 384 til Norlys (antenne)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Axel Christophersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-April-2025
Sted: Vestjylland
Status: Online
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axel Christophersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker Triax IFA 384 til Norlys (antenne)
    Sendt: 16-April-2025 kl. 12:49
Hej
Har frysning på tv af og til. 
Overvejer at købe ny forstærker.
Er Triax IFA 384 et bud på en løsning.
Og kan den fungere på et loft med tilhørende svingende temperaturer? Antennen er placeret samme sted, og jeg vil lave stjerne løsning fra forstærkeren har 4 tv.

Redigeret af Axel Christophersen - 16-April-2025 kl. 12:53
Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 timer 19 minutter siden kl. 12:43
Den vil være et udmærket bud på en antenneforstærker.
Driftstemperatur område er -10 til 40°C
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axel Christophersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 49 minutter siden kl. 13:13
Tak
Er usikker på om hvad den siger til et uopvarmet område... Og det omskiftelige miljø fra meget varmt til vel tæt på frost.
Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 35 minutter siden kl. 13:27
Den kan bruges i omgivelsestemperaturer der svinger i mellem -10 til 40°C så du skal bare vurdere om temperaturer kommer uden for det område og hvis så hvor tit
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2005
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 timer 38 minutter siden kl. 15:24
Vi har sådan en eller lignende på vores voret loft og den virker stadig efter 8 år 
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axel Christophersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 7 minutter siden kl. 16:55
Tak.. så bliver det en stjerne model for montering .
Til top
kwh73 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-September-2011
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kwh73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 minutter siden kl. 05:43
Er du sikker på det er dit udstyr der er problemet? Er det noget der først er kommet den sidste måneds tid eller halvanden, og sker det også på gratis kanaler som feks DRs kanaler? 

Jeg og flere andre, åbenbart ikke alle, oplever udfald i små stimer lige efter hinanden og så efterfølgene med mellemrum mellem alt fra ca 15 minutter til et par timer hver dag døgnet rundt den sidste måned mindst, på betalingskanalerne, og for mit vedkommende kommer det på alle mine kort på præcis samme tidspunkt på forskellige adresser og med et perfekt antennesignal, så det tydeligvis intet har med mine antenneforhold at gøre.

Norlys aner ikke hvad det kan skyldes men jeg venter på at modtage et nyt kort for at se om det vil løse problemet, selvom det virker meget mystisk.

Men ville bare lige gøre dig opmærksom inden du går ud og køber udstyr til dit antennesignal til måske ingen nytte hvis det kan være samme problem som vi er flere der oplever. 

Redigeret af kwh73 - 12 minutter siden kl. 05:50
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axel Christophersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 minutter siden kl. 06:00
Hej
Jo det passer meget godt med din beskrivelse synes dog det har varet længere.  Har det i hvertfald på 2 af mine tv.  
Tænkte at en ny forstærker kunne forbedre signalet uanset fejlkilder.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu