|
Nyt B&O tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2019 kl. 09:52 |
Hej Gummispaden
Jeg vil helt klart anbefale dig et brugt 55" Eclipse (dog ikke udgået endnu)- alternativt ved jeg at Stig fra B&O Hellerup har en Avant 55" med 4K panel og den rigtige software platform (IKKE ANDROID) på lager - den så jeg da jeg var på besøg hos ham. ellers er BeoVision 11-55" også et yderst fornuftigt valg - hold dig væk fra BeoVision 14-55 samt Avant 55 NG. Håber det hjalp dig lidt i den rigtige retning. vh Vejrup
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvis du ikke har brug for drejestand og tilslutning af andre højtalere, så gå efter en ny LG C9 skærm og Beosound Stage.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
NG betyder New Generation og alle NG er bygget på en Android Platform så ikke har været super heldig, derfor ville jeg helt klart gå efter en Avant med 4K panel og bygget på den "gamle" b&o platform, den virker upåklageligt.
|
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
BeoVision Avant 1. Gen/2014.....er mit bud!
Men glem alt om SmartTV i den - brug en boks efter eget valg til dette (f.eks en ATV4K). MM
|
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
Ikke godt at vide, hvilke standarter, der vil være for flow-tv, når den tid kommer.
Så ja, en boks dertil vil nok blive nødvendig....hvis flow-tv er aktuelt til den tid. Men - heldigvis - kan den jo sikkert også styres via PUC-systemet.....lige som andre eksterne kilder - AppleTV, bluray-spille m.m. MM
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5030 |
HEVC er fremtidens videokomprimering der erstatter mpeg4 H264 til 4k og 8k.
Redigeret af Munch - 02-November-2019 kl. 11:30 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Det skal man nu ikke være så sikker på..... HEVC er bestemt ikke royalty free. Men det er derimod AV1 og som meget nemt kunne blive fremtidens codec for 4/8K i stedet. AV1 er stadig i sin begyndelse, men det er open source og tingene kan jo ændre sig. Fremtiden codec kunne også være FVC ITU-T H266 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5030 |
HEVC er det format der understøttes på nyere TV. Men hvad fremtiden bringer er nok uvist, der føres vel formatkrig i det uendelige...
|
|
![]() |
|
Hvad mon resultatet blev....hvad besluttede Gummispaden sig så for?
MM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |