recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE40F5505 - pludseligt intet billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung UE40F5505 - pludseligt intet billede

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus Lundgree Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Lundgree Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung UE40F5505 - pludseligt intet billede
    Sendt: 28-Februar-2017 kl. 18:13
Hej alle

Håber der er en, der kan hjælpe mig.

Da jeg kom hjem i dag, var der pludselig intet billede på mit Samsung TV. Når jeg tænder kan jeg høre lyd på kanalerne, men billedet er helt sort. Der vises heller ikke kanalnumre etc., og alt er sort. Det er lidt besynderligt, for det virkede i går.

Jeg har forsøgt at slå over på min Playstation, men der er heller ikke noget billede. Lyden kan jeg fortsat høre fint.

Vi har et andet TV i husstanden, som fungerer fint, så det er næppe signalet, den er gal med.

Jeg har taget kontakt med Samsung, men de vil kun hjælpe mod betaling, da jeg ikke kan finde kvitteringen. TV'et er ca. 2 år gammelt (måske 3, jeg kan sgu ikke huske det præcist). Jeg kan ikke helt forstå, at de er ligeglade, men som de siger, så kunne jeg have købt TV'et i går, men uden kvittering vil de ikke hjælpe. Så ved man da at man ikke skal købe Samsung mere.

Er der nogen herinde, der har erfaring med sådan en fejl på Samsung TV? Og er det i givet fald noget, der kan repareres, og vil det kunne svare sig økonomisk. Det er jo ikke det dyreste TV i verden, men virkeligt irriterende at skulle undvære.

På forhånd tak

Rasmus
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu