|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
Meget imponerende setup du har må man sige. Men jeg ville nok smække noget anti-indbruds halløj op i de vinduer du har i bioen
![]() Redigeret af Voodoodolphins - 05-September-2008 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
yderside ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Kan helt klart tilslutte mig Voodoo, der skal sgu da både tremmer og alarm på det kældervindue.
|
|
Premier League 2007/2008 - Manchester United
Champions League 2007/2008 - Manchester United Espania Campeones |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Det ser satme godt ud - tillykke herfra
|
|
|
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() |
Jeg har selv fået ide´en til hvordan jeg ville ha bio´en skulle blive, men har haft både tømmer og elektrikker til at hjælpe mig. Jeg ved faktisk ikke, hvad det er for nogle grønne plader, der ligger på betongulvet. Det var nogen, der var der, da jeg købte huset. Mit gulvtæppe ligger bare løst ovenpå dem. Og ja, der er sat tyverialarm op |
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Nej for helvede det er flot!! Det kan du kun være stolt af! Der er lige lidt inspiration til vores kommende hus Flot flot setup du har! |
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() |
Jeg er da glad for, at jeg kan gi´ noget inspiration, til dem der har planer om en hjemmebiograf. Det jeg mangler endnu er, at få lavet 2 stk stål rammer (én til hver stol række), hvor jeg skal ha monteret mine indkøbte buttkickere + at den bagerste række skal hæves lidt.
Så skal Otto også en tur forbi og kalibrere projekteren. Det glæder jeg mig til. Men projekteren skal først ha kørt i ca 100 timer, så der går nok lige lidt tid endnu. |
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
Pladerne under gulvtæppet har samme effekt som alm. spåndpladegulv. Det er hovedsageligt for at nivelere gulvet. Derudover, når man bruger det direkte på betongulv, er der ogsåde fordele at det lyddæmper og isolerer.
Se her |
|
|
|
![]() |
|
1987 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej det grønne noget er bare under tæppet er bare nogle isoleredesplader, for at det ikke skulle være så koldt at gå rundt på gluvet. Hilsen den tidliger beboere (mit gammel værelse) p.s det ser sq godt ud |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Fucking freaky fantatisk |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |