recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung LE22B450CBW
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsamsung LE22B450CBW

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jmalund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Emne: samsung LE22B450CBW
    Sendt: 09-November-2009 kl. 20:24
har lige købt ovennævnte Samsung TV med DVB-C tuner og MPEG4. Jeg har Yousee og prøver at installerer de digitale programmer. TV'et kan ikke finde nogen overhovedet!!
kan ikke vælge 'Danmark' under valg af lande, så er nødt til at vælge 'Andre' både for det analoge og digitale signal. Alle kanalerne fra fuldpakker kommer ind på det analoge signal - incl DR K og DR Ramasjang. Der er ikke nogle af HD kanalerne....
Er der nogle der kan hjælpe mig?

Redigeret af jmalund - 09-November-2009 kl. 21:26
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2009 kl. 22:57
Lyder og ser ud som om, du har købt en parallelimporteret skærm, og desværre er det sådan, at du kan risikere at den digitale tuner ikke virker optimalt, blandt eksempler som du selv nævner. Men har du tastet netværksid? Prøv at vælge et andet land, måske Sverige, hvis denne mulighed forekommer. 
Til top
jmalund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2009 kl. 23:01
har købt tv'et i Kvickly... jeg kan slet ikke komme til at taste netværks ID ind....
skidtet bliver leveret tilbage i morgen.... Dead

tak for hjælpen...
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2009 kl. 23:23
LE22B455 er betegnelsen for den nordiske model. Prøv at lave en søgning inde på f.eks. Pricerunner og se, om denne model måske svarer nogenlunde til den pris du har givet for dit nuværende Tv.

Selve Tv'et og kvaliteten er skam ganske udmærket, og det ville nu være synd af afskrive det helt.

Til top
jmalund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 17:44
fik talt med Kvikly kundeservice, som sendte en vejledning til at skifte fra EU til Nordisk. Leverede dog TV'et tilbage, da jeg nu har læst en del om undertekst problemer etc med disse EU modeller.

tak for hjælpen!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu