recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 16 Pro Max, QR scanner sort i MitID o.lign.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 16 Pro Max, QR scanner sort i MitID o.lign.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 56 minutter siden kl. 10:51
Thumbs Up
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 55 minutter siden kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Har lige skiftet til ny iPhone.  Og må konstatere at den gamle som er 3 år gammel aldrig har været slukket.  

Men genstartet mange gange pga opdateringer.   Det har været nok her 

Ja, folks brugsmønstre er selvfølgeligt forskellig. Personligt forstår jeg ikke hvorfor folk ikke slukker deres telefoner, mens de sover, f.eks. for at spare batteri og fordi man ikke har brug for den når man sover, men som sagt er der jo forskelle på folks brugsmønstre.

Jeg tror der er en del der bruger den som vækkeur. Det gør jeg, og den bruger 5-6% strøm mens jeg sover.

Ja, det kan jeg også godt forestille mig. Det gør jeg også hvis jeg ikke har andre muligheder. Men til dagligt bruger jeg et almindeligt analogt vækkeur, da jeg bedre kan høre det. Så jeg har ikke det store behov for at have telefonen tændt hele tiden.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu