|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Hvor god er kvaliteten på det indbyggede grafikkort - står tv-out klart og tydeligt, eller er det som man desværre ofte ser sløret og mat. Kan I når I zapper se forskel på fjernsyns-billedet om det er det direkte tvbillede eller computerbilledet. Hilsen
|
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Nå men konklusionen er efter en rum tid og flere setup´s med div. hardware. ud af stuen og ind i soveværelset , som divx maskine, nix mere. og dermed ud med tvkort o.s.v. er på ny jagt efter en anden løsning, det var sgu at springe over , hvor der var for lavt |
|
![]() |
|
chrisped ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hey, jeg har også en Pundit-R. Genial maskine. Men.. ... jeg har problemer med overførselshastigheden til HD. Både gennemsnitlig hastighed samt burst lander på 40MBs. Begge dele bør være en del højere, og burst i særdeleshed. Jeg bruger HD Tach til at måle med. Er der andre der har oplevet det problem, eller eventuelt har målt bedre ydelse? Jeg er meget interesseret i info. Tak. Christian |
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Jeg har bla. andet bemærket at når jeg lavede overførsler fra anden pc på netværket, havde pundit evnen til at fast fryse totalt.
![]() |
|
![]() |
|
chrisped ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
OK, ved at åbne Pundit'en, kan man se, at S-ATA delen blot er klistret ovenpå P-ATA-delen via en bridgechip fra Marvel (88i8030). Så i bedste fald får man performance som P-ATA, men det er ikke usandsynligt at performance bliver langsommere, når der kommer et ekstra lag mellem hukommelse og harddisk. Den slags bringer mit pis i kog. Det kan ikke svare sig at sætte en SATA-disk i pundit'en, med mindre det er en investering til ens fremtidige computer. (!=Pundit). Skod.
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
Jeg havde en Pundit-R, men diskvallifiserede den p.g.a. manglende Digital lyd i MSMCE.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har endelig fået færdig gjort mit HTPC Project. P4c - 2.8Ghz - 1Gb 333Mhz Ram - 2 x 200Gb + 120Gb HD - 1Gb Lan - Radeon pro 9600 256Mb - Microsoft Remote - NEC DVD - NVTV Nvidia TV Kort - Kabinet Q-Tec L-series L-DT XP pro sp2 , MP 0.1.2 HD er ophængt i elestikker , blæseren i PSU er skiftet med en papst. der kan høres en svag summen når den er på sit højeste. Den virker indtil nu perfekt , efter 14dages test. Redigeret af mr_keep_smiling |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |