|
Anbefal cover til iPhone 4s |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Online Point: 2365 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2018 kl. 16:11 |
Min hustru er begyndt at bruge en iPhone 4s og ønsker et cover til den.
Flip cover, hvor bagside og skærm er dækket ønskes. Ensfarvet sort, mørkegrå eller lign., uden alt mulig ligegyldig print og gejl er at foretrække. De flip covers jeg har fundet har alle den grimme flap der bruges til at holde det hele lukket. Kan man ikke få et cover der bruger magnet til at holde det lukket? Edit: Har fundet et: https://www.amazon.co.uk/iPhone-MTRONX-Magnetic-Ultra-Leather-Black/dp/B015PGRUQU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1520091366&sr=8-2&keywords=Iphone+4s+flip+cover+mtronx Redigeret af kaizer - 03-Marts-2018 kl. 16:37 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er godt nok ikke meget at vælge imellem. Men den her har magnet lukke
https://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-4-4s-197649p.html Redigeret af Kampus - 03-Marts-2018 kl. 17:03 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har også fundet et ensfarvet læder flipcover
https://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-4-4s-215247p.html |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Online Point: 2365 |
Tak, bortset fra at de begge har den grimme flap til at lukke med.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ja den fra amazon er den pæneste og billigste |
|
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Tak, de ligner det jeg linkede til i første indlæg; blot meget billigere. |
|
![]() |
|
Alinity ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Nu ikke fordi jeg skal blande mig, men er det ikke lidt usikkert at bruge en iPhone 4s nu hvor den ikke er med i Apples opdateringsprogram længere?
Derudover vil hun også opleve, at et hav af apps ikke længere kan opdateres og bruges. Men det er I jo sikkert klar over, alt dette
![]() |
|
![]() |
|
Tak for omtanken, men det går nok. Jeg tror ikke hun har applikationer der fortæller hende noget, hun ikke kan finde på nettet. Ellers må hun finde noget andet at bruge. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |