recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kanalindstilling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKanalindstilling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChazyChaz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Januar-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Kanalindstilling
    Sendt: 14-Januar-2010 kl. 18:28

Hej,

Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig.

Jeg har et Philips cineos fladskærms-lcd tv mrk.: 42pfl7433.

Det har altid været enkelt at indstille kanalerne på de gamle fjernsyn, men dette her giver mig problemer, og det koster jo en formue at få en tekniker ud bare for at stille kanalerne.

Jeg vil gerne have indstillet de forskellige stationer på bestemte kanaler, men det eneste jeg kan ved hjælp af brugsanvisningen er at:

Flytte kanaler

Omdøbe kanaler

Lave helt nye kanaler

Men ikke det som jeg ønsker: f.eks. selv bestemme at dr1 skal på kanal 1 og tv2 på kanal 2.

HJÆLP! Håber der er nogle som kender et trick til hvordan man gør. Jeg har siddet i timevis med tv’et og vejledningen – og der er intet der viser hvordan man selv vælger kanalnummeret frekvensen skal gemmes på.

På forhånd en milliard tak.

HMH

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 18:51

Flytte kanaler er i hvertfald på de fleste TVer = at placere dem på de ønskede pladser. TVet må da også have en Favoritliste, hvilket igen er = at placere dem hvor man vil have dem.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ChazyChaz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Januar-2010
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 19:04
jeg har prøvet at flytte... det virker ikke, tager en evighed og den rykker rundt på dem igen...

favoritliste????
Til top
teamdfa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 01:17
I min philips er der en meny der heder arangsher kanaler. der kan man bestemme rækkefølgen som man vil have den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu