|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
prisholm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Århus Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 21-Januar-2010 kl. 23:20 |
Har købt et Sony 46W5500 og har et meget irreterende problem. Tv'et har ofte problemer med at vise de digitale kanaler når man tænder det. Der står bare "intet signal". Nogle gange kommer billedet frem hvis man går ind i EPG'en og ud igen. Andre gange kræver det at man slukker og tænder tv'et igen (på knappen på selve tv'et), før at kanalerne kommer frem. Dette er naturligvis MEGET irreterende. Jeg modtager digitalt tv gennem Stofa og benytter tv'ets indbyggede DVB-C tuner. "Sjovt" nok så har min kamarat fuldstændig samme problem, med sit 40W5500.
Hvad kan der være galt? Er det signalet eller tv'et der er noget galt med? Når man går ind i opsætningsmenu'en siger tv'et at der er "højt" signal. Kan man regne med dette?
Håber virkelig jeg får løst dette. :-(
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Ifølge en tråd på FlatpanelsDK er der nogen problemer med Sony og Stofa:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=14298 |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() |
På mit W4500 og Yousee havde jeg et lign problem. Dettte skyldes at jeg havde sat frekvens til AUTO under den digitale opsætning. Efter jeg har sat værdien korrekt og lavet en ny søgning og ny sortering af kanaler, så har jeg ikke haft problemet siden og det så i over 1 år.
|
|
![]() |
|
prisholm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Århus Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Problemet er der uanset om jeg selv sætter frekvensen eller sætter den på auto.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |