|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
||
Så vidt jeg er orienteret, så har Sony i de nyere firmware-versioner skiftet måden kanaler nummereres på, så det nu svarer til YouSee's officielle. Altså til den nummerering, som også er på YouSee-boksen.
Det kan man så vælge at synes om eller ej. |
|||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|||
![]() |
|||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
||
Kanalerne ligger ikke i tilfældig rækkefølge men derimod med de virtuelle kanalnumre, som YouSee har tildelt dem. Der er således slet ingen grund til at kontakte support.
|
|||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|||
![]() |
|||
steen_a ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Her er en kort status på mit oprindelige problem.
TV'et (Sony 32v5500) havde allerede nyeste firmware.
Løste det ved at vælge dansk sprog, men sverige som land.
Derefter fik jeg muligheden for at indtaste YOUSEE netværksnummeret.
Valgte kun at instrallere "Gratis kanalerne", dvs de ukodede digitale kanaler.
Desværre smider TV'et kanalerne med store mellemrum i listen, og desværre disabler TV'et muligheden for at sortere i de digitale kanaler når man angiver et netværksnummer.
Vil forsøge at få en tålelig kanalopsætning vha foretrukne kanaler.
/Steen Redigeret af steen_a - 09-Februar-2010 kl. 14:37 |
|||
![]() |
|||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
||
Det lyder da underligt, hvis V5500 skulle adskille sig fra W5500 på det punkt.
Mig bekendt er det ikke nødvendigt at ændre landekode på Sony's modeller for at få DVB-C til at fungere.
Det er som tidligere nævnt fordi det følger YouSee's nummerering.
Det lyder besynderligt.
|
|||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|||
![]() |
|||
steen_a ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Hvis jeg valgte Danmark som landekode, fik jeg ganske simpelt ikke menuen for indtastning af netværksnummeret
Fuldstændig enig. Kan blot konstatere at menuen til kanalsortering er grå, og derfor ikke kan vælges
|
|||
![]() |
|||
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 397 |
![]() |
||
Jeg har lige opdaget et andet problem med min V5500.
Den kan ikke finde EurosportHD 2 og SilverHD.
Ligger de på samme frekvens så det eventuelt kan være et indtrålingsproblem?
Mine andre TV har ikke problemer med at finde de omtalte kanaler
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |