|
Kan ikke få kontakt med tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jankj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-April-2025 Sted: Hadsund Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2025 kl. 15:17 |
Hej med jer
Jeg er ny herinde og har fået et billede på mit tv Som jeg ikke kan komme væk fra eller ikke ved at fjerne strøm Så starter det op på samme billede igen Det er 4 ikoner der kører på skærmen På forhånd tak for hjælpen Mvh Jan
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uden at være sikker kunne det tyde på at dit TV har lavet en software updatering (Google TV) og har nu problemer med at starte Google TV (eller Android TV) op.
Har du prøvet at tage strømmen helt fra tv ( stikkontakten) og vente mindst 5 min og tænde igen ?
|
|
![]() |
|
Jankj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-April-2025 Sted: Hadsund Status: Offline Point: 3 |
hej
Ja vi havde dét slukket i 45 min helt uden strøm, har talt med en teknikker og det er Google logoer og hvis ikke det starter igen er det desværre død Tak for hjælpen
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5039 |
Det er nemmere at hjælpe hvis du skriver hvilket TV og type?
Redigeret af Munch - 18-April-2025 kl. 19:31 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
Hvis det er et Philips Google TV, så har det en backup af styresystemet liggende, så man nulstille det vha. en kombination af knapper på fjernbetjeningen – det fremgår af tabellen. Det er ikke alle andre Google TV, der har dette, men tjek manualen.
Producenterne kalder det noget forskelligt, f.eks. One Button Reset.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |