Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
|
Sendt: 05-Februar-2010 kl. 23:45 |
Medmindre du har planer om at lade den stå i menuen i mange timer skal du ikke være nervøs. Og ja, klart en G10.
|
 |
Jepzy
Bruger
Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Point: 94
|
Sendt: 05-Februar-2010 kl. 23:55 |
Ja det virker som et super lækkert tv, og jeg har ikke verdens største behov for at bruge den som monitor jeg køber bare en media stream player
er der egentlig nogen fare hvis man tilslutter sin pc en plasma skærm bare for at se en film ??
|
 |
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
|
Sendt: 05-Februar-2010 kl. 23:58 |
Enig m VASIF _
Jeg har retfærdigvis ikke set W4500 andre steder end på messer og i butikker. Men alt hvad jeg har kunnet suge til mig på nettet indikerer, at W5500 har hævet overliggeren i forhold til W4500 . .
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 06-Februar-2010 kl. 06:58 |
Lennon skrev:
Enig m VASIF _
Jeg har retfærdigvis ikke set W4500 andre steder end på messer og i butikker. Men alt hvad jeg har kunnet suge til mig på nettet indikerer, at W5500 har hævet overliggeren i forhold til W4500 . .
|
det er måske også lige og sætte den på spidsen, men synes faktisk ikke sony har rykket sig særlig meget i 2009 i forhold til sine konkurrenter.
De kæmper stadig med mange af de samme problemer de hele tiden har haft.
Men godt at se jeg ikke er den eneste som kan se gamma forskellen på en pan, det gør alså en stor forskel. Jeg kan ikke bruge det billede jeg har set i butikker til noget som helst. Men når jeg sammenligner en sharp med sony w5500 og en samsung 7070 som jeg selv har rodet og kigget på i en stue, Så er en 705S helt sikkert foran. den er så også kommet noget senere i forhold til de andre.
En x10y er et fremragende tv, men prisen og det er deres bundmodel, gør alså en forskel. man får alså ikke alt for 4000-5000 kr.
Redigeret af xcardman - 06-Februar-2010 kl. 06:59
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 06-Februar-2010 kl. 07:04 |
Jepzy skrev:
Ja det virker som et super lækkert tv, og jeg har ikke verdens største behov for at bruge den som monitor jeg køber bare en media stream player
er der egentlig nogen fare hvis man tilslutter sin pc en plasma skærm bare for at se en film ??
|
Jeg har brugt htpc på min tidligere px80 og det virker fint.
bruger en popcorn c200 til min pioneer plasma og den kan jeg godt anbefale. Den giver et rigtig godt billede med deres nye chipset. Mærkbart bedre end deres tidligere a100 model der er også kommet en 200 model uden drev mulighed, men skulle have samme chipset mener jeg.
|
 |
Jepzy
Bruger
Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Point: 94
|
Sendt: 06-Februar-2010 kl. 11:19 |
xcardman skrev:
Jepzy skrev:
|
Jeg har brugt htpc på min tidligere px80 og det virker fint.
bruger en popcorn c200 til min pioneer plasma og den kan jeg godt anbefale. Den giver et rigtig godt billede med deres nye chipset. Mærkbart bedre end deres tidligere a100 model der er også kommet en 200 model uden drev mulighed, men skulle have samme chipset mener jeg. |
okay, popcorn hour 200 er bare noget dyr så har kigget på den her http://alatest.dk/anmeldelser/dvd-afspillere/netgear-digital-entertainer-live-eva2000/po3-87746151,32/ men hvis popcorn hour er meget bedre vil jeg vel spare lidt op til den
|
 |
Mr. Pioneer
Guld medlem
Oprettet: 04-Januar-2008
Point: 693
|
Sendt: 19-Februar-2010 kl. 00:53 |
Der er et problem med disse tråde hvori man skal anbefale et tv, alle skriver bare at vedkommende skal købe det man selv har, det fungere altså ikke. Alle tror åbenbart at lige præcis de har det bedste tv og så ender vi altid i disse uendelige diskussioner om hvad der er bedst hvilket der formegentlig aldrig vil være enighed om.
Så min anbefaling vil være at man tjekker de forskellig test sites de vil altid være mere upartiske end disse foraer.
Redigeret af Mr. Pioneer - 19-Februar-2010 kl. 00:54
|
 |