|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mykken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 14-December-2009 kl. 08:45 |
Jeg købte for et års tid siden sådan et tv til min mor og nu har hun jo fået digitalt tv, så det ville jeg jo lige sætte op i weekenden. Men der opdagede jeg, at det er en parallelimporteret og derfor ikke virkede out of the box. Jeg prøvede at rode lidt med Service menuen, hvor fik gjort så jeg kunne vælge dansk som sporg (Nordic = ON), men jeg kunne ikke finde en eneste kanal. Jeg kunne heller ikke finde nogle udvidet opsætninger til digitalt tv. Der er tale om YouSee kabeltv.
Er der nogle der har fået det til at virke med denne model? |
|
![]() |
|
kawi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Jeg tror desværre kun at modellen har DVB-T, Jf. manualen hvor flg. citat er fra:
"Any functions related to Digital TV (DVB) will only work in countries or areas where DVB-T (MPEG2) digital terrestrial signals are broadcasted. Please confirm with your local dealer if you can receive DVB-T signals. Although this TV set follows the DVB-T specification, maintaining compatibility with the future coming DVB-T digital terrestrial broadcasts is not guaranteed. Several functions may not be available in some countries. " NB.: Der er en anden tråd med samme emne, hvor det bare er en anden Samsung model (Samsung LE37A436) - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71769&title=hd-not-supported-digital-tuner
For at modtage Yousee digitalt skal der være en DVB-C tuner.
mvh Kawi |
|
![]() |
|
stoffer2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Hej
ville lige høre om du har været heldig at finde nogle gode indstillinger til dette tv???
MVH
Christopher
|
|
MVH
Christopher Pioneer 508xd Onkyo 875 via HDMI Sony PS3 slim via HDMI Motorola fiber HD boks via HDMI Logitech Harmony 525 SR: KEF 5005.2 Stereo: KEF IQ7 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |