recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LE32A336
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLE32A336

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mykken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: LE32A336
    Sendt: 14-December-2009 kl. 08:45
Jeg købte for et års tid siden sådan et tv til min mor og nu har hun jo fået digitalt tv, så det ville jeg jo lige sætte op i weekenden. Men der opdagede jeg, at det er en parallelimporteret og derfor ikke virkede out of the box. Jeg prøvede at rode lidt med Service menuen, hvor fik gjort så jeg kunne vælge dansk som sporg (Nordic = ON), men jeg kunne ikke finde en eneste kanal. Jeg kunne heller ikke finde nogle udvidet opsætninger til digitalt tv. Der er tale om YouSee kabeltv.

Er der nogle der har fået det til at virke med denne model?
Til top
kawi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 20:14
Jeg tror desværre kun at modellen har DVB-T, Jf. manualen hvor flg. citat er fra:

"Any functions related to Digital TV (DVB) will only work in countries or areas where DVB-T (MPEG2) digital terrestrial signals are broadcasted. Please confirm with your local dealer if you can receive DVB-T signals. Although this TV set follows the DVB-T specification, maintaining compatibility with the future coming DVB-T digital terrestrial broadcasts is not guaranteed. Several functions may not be available in some countries. "

NB.: Der er en anden tråd med samme emne, hvor det bare er en anden Samsung model (Samsung LE37A436) - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71769&title=hd-not-supported-digital-tuner

For at modtage Yousee digitalt skal der være en DVB-C tuner.

mvh Kawi
Til top
stoffer2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 21:16
Hej

ville lige høre om du har været heldig at finde nogle gode indstillinger til dette tv???

MVH

Christopher
MVH

Christopher

Pioneer 508xd

Onkyo 875 via HDMI

Sony PS3 slim via HDMI

Motorola fiber HD boks via HDMI

Logitech Harmony 525

SR: KEF 5005.2

Stereo: KEF IQ7
Til top