|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Okay ja.. Jeg vil prøve det med Spil/Game mode'en, næste gang jeg tager et slag Fifa :) Og film mode'en, når jeg skal se noget film
![]() |
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
Jah, der er mange indstillinger at lege med.
![]() Ved ikke om du har set denne anmeldelse, men deres indstillinger er gode at bruge: http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-le46b750-le40b750-20090526151.htm
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Ja tak, det må man sige!!
![]() Redigeret af Casper - 21-Februar-2010 kl. 22:56 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tænkte på, hvis jeg nu vil sætte mit Samsung TV til min stationære pc (HP Elite Pavilion 9574sc, dejlig maskine iøvrigt :), er det så bedst med HDMI eller DVI (tror jeg det hedder)?? For i "Source" i tv'et hedder er der en PC-indgang, som vidst er DVI..
Prøvede for et par dage siden, at sætte tv'et til, hvor jeg tog HDMI-kablet fra min pc-skærm, og kørte det ind i tv'et.. Det fungerede fint, men da jeg satte kablet tilbage til min 22" HP skærm, var opløsningen Full HD 1980 x 1080, og med en anden Hz - så pc-skærmen "hoppede" og var utydelig.. Dette rettede jeg.. Der er iøvrigt 2 udgange på mit skærmkort.. Hvor der sidder en lille omformer fra DVI->HDMI - HDMI kabel.. Håber I forstår mit spørgsmål :) Redigeret af Casper - 27-Februar-2010 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
Der er ingen kvalitetsforskel på DVI og HDMI. Med den sidste får du bare lyd med, hvilket selvf. er mere praktisk.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay ja, tak for hjælpen :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |