recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Samsung?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Samsung?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
uhr91 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Februar-2010
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Samsung?
    Sendt: 23-Februar-2010 kl. 15:05

Jeg har lige købt et Samsung LE32B455WXXE i elgiganten til soveværelset, men kommer hjem og kan kun finde et par enkelte digitale kanaler. Jeg bruger autosøge funktionen og den finder i alt 36 digitale kanaler, men stort set alle er låst og kun 5 kanaler er åbne, hvor DR1 og TV2 går igen 2 gange. Jeg er på Yousee gennem min antenneforening og ved at der skal være et antal digitale kanaler herunder DRHD osv.

Er der nogen der har tricks til at sætte kanalsøgeren op så den finder flere åbne kanaler eller kan det skyldes fejl på TV eller min installation. Jeg har tidligere haft et medion tv hvor jeg kunne tage de digitale kanaler uden problem det var dog før, jeg gik over på Yousee.
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2010 kl. 15:08
Har du tastet det rigtige netværksnummer i forbindelse med søgning af digitale kanaler?
Til top
uhr91 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2010 kl. 15:16
Hej Poul

Det er et godt spørgsmål. Når jeg starter søgningen stiller TV'et følgenden som standard:
Network ID manual 999, Frekvens 143000kHz, Modulation qam 64, Symbolhastighed 6875 kS/s.

Hvis jeg sætter Network ID til auto, finder den kun 8 kanaler hvor alle er låst.

Min antenne forening har opgivet nætværksnummer 301, så vil lige prøve at ændre dette når jeg kommer hjem. Tak indtil videre.

Ps: network id og netværksnummer er det samme ikk? Og hvad med de andre faktorere skal der ændres på disse?
Til top
wigant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2006
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2010 kl. 15:38

I mon antenneforening (som godt nok ikke kører yousee) er der oplyst specifikke tal der skal indsættes i alle 4 - eks: Network ID: 1, Frekvens: 402000, QAM: 64, Symbol: 6875

Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2010 kl. 16:01
ja du skal finde det rigtige netværks nummer auto eller 999 giver dig ikke fuldt kanal udbud, så snart jeg skriver det korrekt ind her, så har jeg alt og uden problemer på min B555.. 
Til top
uhr91 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2010 kl. 18:45
Super tak for hjælpen nu har jeg da lidt mere end 5 digitale kanaler.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu