|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spotter.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 15-Marts-2010 kl. 09:52 |
Hej
jeg skal ud og have mig et Samsung 46" led og så jeg havde jeg lige et hurtige spørgsmål til eksperterne.. ![]() skal man købe samsungs eget led ophæng til 1200kr.. eller kan man roligt vælge en "kopi"..? |
|
![]() |
|
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Hvad er det for et kopi ophæng du tænker på?
Jeg har selv samsungs, og må sige det er rimelig lækkert og tv er meget tæt på væggen.
Men kan med nøjes med det sidder lidt længere ude, synes jeg du skal spare de penge.
|
|
![]() |
|
Spotter.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Hej
Jeg har kigget på dette http://sliplet.dk/fladskaermsbeslag-260/led-beslag-371/media-mount-w6-led-slim-32-til-55-637.html syntes det ligner samsungs eget meget... men er jo til halv pris :D |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
Det ser ud til at være helt magen til, det jeg har på min skærm. Så det passer sikkert fint. Men hvis det ikke gør, så har du jo en returret på 14 dage.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
ja det er rigtig nok... tror også bare jeg prøver at købe det.. tak for hjælpen.
|
|
![]() |
|
jacob586 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Har det beslag du linker til på min 40'' LED, og det fungerer fint. Køb du bare det
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
tak.. lyder godt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |