|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JakobSternberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 25-Marts-2010 kl. 22:35 |
Hej, jeg har brugt aftenen på at forsøge at få DLNA til at spille på mit ny indkøbte KDL-40W5500, og kan se at der er flere der har bøvlet med det.. Så undskyld hvis dette er gamle nyheder.. (IMO skulle dette ha en sticky)
Da jeg før havde prøvet DLNA via PS3, var Ps3MediaServer mit første bud på en DLNA server.
Problemet er at den version som er den sidste officielle ikke kan bruges, men fandt ud af man kan downloade nyere "builds" hvis man kigger HER: http://ps3mediaserver.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=3217
Nu kan Sony'en se serveren og kan afspille de fleste filer.
har dog problemer når det gælder de store formater.. det hakker! [Fixed]
Måske fordi jeg bruger en gammel 100mbit switch.. :/
Mvh jakob
Redigeret af JakobSternberg - 25-Marts-2010 kl. 23:04 |
|
![]() |
|
JakobSternberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Ok, mht til hakkeriet:
Man kan selvfølgelig indstille Ps3MediaServer..
"Common Transcode Settings" øverst i listen under "Transoding Settings"
Her valgte jeg "good quality" istedet for "best Quality" ( i drop down ved "video quality settings")
Så nu kører det sørme!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |