|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
velsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Jeg har ikke byttet Samsungen endnu, da jeg har lyttet til de gode råd
jeg har fået af jer. Jeg har har skruet lidt på indstillingerne fra denne side som i anbefalede:
http://www.avforums.com/forums/lcd-led-lcd-televisions/1014286-best-picture-setting-samsung-le32b450-2.html og det har hjulpet meget på det jeg kaldte voksagtige ansigter mm. Det største irritations moment er dog stadigvæk betragtnings vinklen. Flytter man sig sig ud i en af siderne af sofaen, for man et mærkbart lysere billede. Til Rasmusdc: Jo, jeg føler mig en smule dum ![]() Angående sortneavuet, hvordan har du indstillet det og måske du vil være så flink at sende dinne indstillinger i det hele taget for denne Samsung. Måske det vil hjælpe på off angle viewing??? Redigeret af velsi - 28-Januar-2010 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Betragtningsvinklen er som den er. Det bliver desværre ikke bedre. Du kan desuden ikke bare overføre indstillinger fra Tv til Tv, og regne med optimal effekt, da mange forskellige faktorer spiller ind. DVE Essentials vil kunne optimere den samlede billedkvalitet, inklusiv kontrast og Shadow-Detail.
|
|
![]() |
|
uhr91 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2010 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg har lige købt tv'et til soveværelset og har ikke oplevet problemer med betragtningsvinklen og synes billedet står ganske godt på de analoge såvel som de digitale kanaler. Vil dog prøve at rode lidt med kalibreringen som blev anbefalet tidligere i tråden.
Dog har jeg lidt problemer med at få indstillet de digitale kanaler. Jeg er på yousee gennem min antenne forening og ved at der skal være et givent antal kanaler som er åbne og kan ses, men når jeg autosøger finder fjernsynet kun et par enkelte. Det finder 36 kanaler, men kun ca 5 er åbne og DR1 og TV2 går igen 2 gange. Er der nogen der evt ved om det er mig der er et fjols og ikke søger korrekt efter de digitale kanaler. Jeg bruger auto funktionen og har prøvet at ændre lidt i indstillingerne men uden at få flere kanaler frem.
I autosøgefunktionen er følgende standard: Network ID manual 999, Frekvens 143000kHz, Modulation qam 64, Symbolhastighed 6875 kS/s.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
Hvordan måler det samsung sig med dette sony:
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/163867*Wupti/Sony-KDL32EX302.html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |