|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() Sendt: 20-April-2010 kl. 07:02 |
Nogen der kender noget til Samsungs nye LED serie? Altså dem som hedder UE40CXXXX istedet for UE40BXXXX.
Hvordan er de i forhold til de gamle? Der er ikke brug for 3D, som jeg kan se mange af de nye skærme har. Oprindeligt har vi kigget på den "gamle" UE40B6050 eller UE40B7070, som jeg kender godt fra min tid i radio-tv branchen. Vil det være dumt at købe en af dem i forhold til UE40C6005, som jeg kan se begynder at dukke op i butikkerne? Hvilke fordele/ulemper vil der være ved at købe den nye model i forhold til de gamle som jeg nævner? Og får jeg noget ekstra ved at gå op i C7/8/9000 serien udover 3D? Det er billedkvaliteten vi lægger vægt på. alt andet er ligemeget... stort set :)
|
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Har ikke set nogen af de nye, men havde helt klart ventet.
skal selv ud og kigge på en 7 serie af de nye led, ellers bliver det en sharp af en art.
det bedste lcd jeg har set endnu i mellemklassen hvad an går billedekvalitet nu skriver du nemlig billedekvalitet og de gamle har meget slør. ved ikke om du ser det, men ser det tydeligt |
|
![]() |
|
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Nu er det ikke til mig, men til en ven. Jeg ville ikke selv vælge en af dem, men nu har han forelsket sig i en af de gamle, så det ville bare være interessant at vide om det kunne betale sig at ta en af de nye pga. billedkvalitet?
|
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Hvis det er billedekvaliteten som tæller havde jeg som sagt helt klart ventet på de nye
ellers kig på denne http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1260970012
et noget bedre billede, men det er sikkert design som spiller lidt ind med 7070. |
|
![]() |
|
Tjald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Så vidt jeg har forstået, er der ikke nogen grund til at købe de nye modeller, hvis man udelukkende fokuserer på billedkvalitet i 2D. Mener sågar at have læst, at de nye modeller har en noget dårligere betragtningsvinkel end de nye - kan dog ikke huske kilden til dette...
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
![]() |
Efter min mening er de tre mest spændende skærme med LED backlight lige nu Samsungs nye (Edge LED), LGs LE8500 (der har backlit LED med local dimming) og Sharps LE820S (Edge LED). Jeg har allerede Sharps og LGs model stående, og modtager snart Samsungs. Jeg er specielt interesseret i at kigge på LGs backlit LED med local dimming, som LG har fået integreret samtidig med, at de har skabt en meget tynd skærm (det plejer ellers at være to modstridende elementer). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |