recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - godt VM tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketgodt VM tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Direkte link til dette indlæg Emne: godt VM tv
    Sendt: 27-Maj-2010 kl. 09:52
Hvis jeg skal have mig et godt LCD TV til det kommende VM, hvad skal jeg så gå efter? Et med 100 hz eller et med 200 hz, vil jeg kunne se forskel? Og er LCD generelt en god teknologi at se sport på, thi har jo læst at plasma larmer for meget, til at det kunne være en løsning for mig, tror jeg.

mvh peter
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 10:46
Der ER forskel på 100hz og 200hz. Men der er også forskel i prisen. Spørgsmålet er, om man mener, at forskellen er værd at betale for.

For at være ærlig, så kan man støde på plasma, der ikke larmer. Smile

Både plasma og LCD har fordele og ulemper. Det er op til dig, at beslutte hvad du kan leve med.
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Point: 492
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 10:55
tak for svaret. Håber også der er plasma skærme som ikke larmer, da jeg har fundet et LG som jeg er noget forelsket i, men gider ikke have et som larmer meget og som jeg bliver træt af, så derfor overvejede jeg LCD, men synes bare at jo mere jeg læser jo mere forvirret bliver jeg, så måske jeg bare snart skulle lukke mine øjne og så få valgt et Tv og så glæde mig over detSmile

mvh peter
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 22:41
Der er rapporter om at de seneste modeller fra LG summer/brummer mere end godt er. Jeg returnerede selv et PK550 pga. nævnte problem.

Det er en god idé, bare at købe det tv, man synes om, og ellers bare nyde det. For en sikkerheds skyld, køb et sted hvor du har 7/14 dages returret. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu