recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt 40x3500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDefekt 40x3500

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Larslj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt 40x3500
    Sendt: 10-Juni-2010 kl. 16:46
Hej med Jer,

Jeg valgte for ca 2½ år siden at købe Sony´s topmodel 40x3500 som fælleskøb fra LCD.dk

Glæden har været stor, men her den anden dag begyndte panelet at fejle ved at vise billedet dobbelt i højre side af skærmenCry Godt nok er det ikke hver gang TV´et tændes og det går da også væk igen efter 5-8 min. Men det er da noget træls som vi siger der hvor jeg kommer fra Dead

Som i kan se herunder er det den kendte fejl, hvor der kun er en ting at gøre nemlig skifte panelet... Det vil så iflg LCD.dk koste ca. 6000,- Det er sku noget af et slag i hovedet Ouch

Er der andre der har haft samme eller lignende fejl på deres X3500? Jeg ved der blev købt en hel del af den model af brugere her på sitet så det skulle være mærkeligt hvis jeg er den eneste med fejlen...

Findes der evt. alternativer til skift af panelet vil jeg da også gerne høre om det.

Mvh

Lars

Til top
Larslj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2010 kl. 14:41
Utroligt hvis ingen her på forummet har hørt eller oplevet samme problem .... Ikke at jeg vil håbe for nogen at i får fejlen på Jeres TV.

På udenlandske forums bliver problememet beskrevet nøjagtigt som jeg oplever. I USA er der endda lavet en udvidet garantiordning af SONY....

Vi må se hvad Sony Europe finder ud af med tiden...

Mvh
Lars
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu