|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() Sendt: 16-Juni-2010 kl. 13:33 |
|
Jeg har fået set KDL-40HX800, og er tilfreds med hvad jeg ser på de sidste punkter jeg har stillet spørgsmål til:
Ja, så går jeg og glæder mig til at se KDL-46HX800 i næste måned. Jeg vil helt klart kigge på de samme ting igen. Nu er det bare sådan, at jeg gerne vil have en 52" og det fås jo ikke i HX800 serien, men jeg ser til min store overraskelse at de kære amerikanere skal forkæles med KDL-55HX800. ->Spacepimp, vil man ikke introducere denne på det europæiske marked p.g.a. de ligger for tæt op af LX modellerne i de størrelser? |
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
Ved lidt udregning af prisforskellen på de amerikanske modeller: 52HX900 $3.999
55HX800 $3.399 Prisforskel 17% Og de danske priser med samme % forskel
52HX900 26.000
55HX800 22.222
Så vil prisen ramme lige på hvad 46HX900 koster.
Det kunne nu eller være cool at få 55HX800 til lille DK.
|
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
Spacepimp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
|
Hej Goa,
Altså som udgangspunkt er der ingen planer om at se HX800 serien i større end 46", baseret på alt hvad jeg har kunne snuse mig frem til.
Nu har jeg lige siddet og set highlights fra Agentina-Sydkorea kampen i FULL HD 3D optagelse, klart noget af det flotteste 3D jeg har set til dato...
Og så vil jeg give dig ret i ovenstående med hensyn til billedkvalitet, klart vores bedste skærm på nuværende tidspunkt, 3D eller ej.
|
||
Arbejder i Sony Center Kolding.
Mine meninger er mine egne, og representere nødvendigvis ikke Sony's. |
||
![]() |
||
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|
Det må jeg nok give dig HELT ret i - og så til samme pris som NX800 :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() ![]() |
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|
PT er HX800 den bedste skærm Sony har. Når HX900 kommer, bør den bestemt være bedre :)
Så kan man jo vurdere hvilken man helst vil have, når der kun er 46HX800 og 46/52HX900 :) Jeg ved godt hvad JEG ville vælge...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |