recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung ue32b6000 forsinkelse optisk udgang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung ue32b6000 forsinkelse optisk udgang

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
J-Man Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2010 kl. 08:47
Menu/lydindstillinger/SPDIF Output. Men det er muligt du ikke har denne menu i dit TV, da jeg har et andet TV end dig.
Alternativt kan du prøve at gå ind i service menuen og prøve derfra. Det gøres ved at slukke TVet, hvorefter der trykkes på info, Menu, Mute og tænder det igen. Har ikke prøvet om det virker, men det er da et forsøg værd.
Der er mange andre med disse audio sync problemer, så prøv at søge på Google under fx audio delay time samsung tv hvis det ikke virker.
Lad mig høre om du får det til at virke.
Til top
J-Man Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-August-2006
Sted: Denmark
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2010 kl. 09:05
Fandt lige en tråd fra et andet forum der bekræfter hvordan man kommer ind i service menuen. Tilsyneladende kan man også komme til at se film via USB.  Husk det er på eget ansvar !
To be able to view avi movies via usb on 6 series led tv eg. ue32b6000
Turn off tv with remote. On remote Press Info – Menu – Mute – Pointing at tv.Then turn on tv.You are now in Service Menu..You need to scroll to Options-Model.Mine reads b6000 which I scrolled until I got to b7000-Then Press Enter.I changed nothing else(YET)Turn off tv & then on again.When you insert usb stick you now have an extra option(MOVIES)as well as your original MUSIC & PICTURES.I believe other options of the 7 series are now also enabled so I will be possibly buying a samsung wireless dongle but 1 thing at a time.Currently watching usb film with satisfying grin
Til top
shayera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2010 kl. 11:42
uden at have afprøvet det, vil jeg så lige indskyde at jeg ikke bruger spdif udgangen.
Af forskellige årsager, så bruger jeg analog stereo ud, den tager jeg fra scart ud på tvet og så over i en stereo ind på min receiver, jeg er ganske enkelt løbet tør for digitale surround indgange på min forstærker ide jeg anvender en coax fra min dvdafspiller og en optisk fra min ps3..
--
Samsung UE49KS7005
Samsung UBD-K8500
Onkyo TX-NR636
Til top
steelman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2010 kl. 20:59
Ahh! I service menuen (som jeg ellers har kigget i flere gange) fandt jeg i Control->Sound->AUXOut Delay Normal. Den satte jeg til 50 og det tror jeg virker nogenlunde, men den skal nok finjursteres lidt.
Her kan indstilles seperart for "speaker" (tv'ets højtalere), "spdif" og "auxout" (som jeg går ud fra er resten af udgangene herunder optisk out).
Tusind tak for hjælpen.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu