Jeg har fået overalt fruen til at skifte vores nuværende Samsung 40" der er 4 år gammelt.
Vi har derfor travet rundt i Waves i dag, og har set på flere forskellige fjernsyn, men er nu nået ned til valget mellem Sony KDL-NX700 i hvid eller Samsungs LE46C655. Jeg synes billedet står meget bedre på Samsung modellen, men kan jo ikke udelukke det skyldes indstillingen eller mangel på samme i Fona. Fruen er mere til Sonys NX700 men kun fordi det er hvidt - det er jo lidt svært at argumentere imod

. Hun synes billedet står ens på de 2 modeller.
Er der nogle her, der kender begge modeller, og kan sige noget for og imod, som kan hjælpe på valget? Jeg har brugt aftenen på at læse anmeldelser og personlige erfaringer med de 2 TV, og det ser lidt blandet ud. Mange er glade for deres Sony, mens der ikke står så meget om Samsung fra de små hjem. Men anmeldelserne af Samsung er rigtigt gode, hvor anmeldelserne af Sony er lidt mere lunkne.
I Sony centeret i Waves anbefalede de også HX700, men det er så udgået, men det skulle være bedre end NX700.
Jeg synes også at have læst engang, at det var skidt at have et TV med hvid kant, da billedet så ikke blev så roligt. Er der noget om det?
TV'et skal hovedsageligt bruges til TV via Yousee samt DVD og Blueray film.
Alle input er velkomne. På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen
Brian