recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 46C655 eller Sony KDL-NX700 (hvid)??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 46C655 eller Sony KDL-NX700 (hvid)??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sydpost Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 46C655 eller Sony KDL-NX700 (hvid)??
    Sendt: 31-Juli-2010 kl. 23:36
Jeg har fået overalt fruen til at skifte vores nuværende Samsung 40" der er 4 år gammelt.

Vi har derfor travet rundt i Waves i dag, og har set på flere forskellige fjernsyn, men er nu nået ned til valget mellem Sony KDL-NX700 i hvid eller Samsungs LE46C655. Jeg synes billedet står meget bedre på Samsung modellen, men kan jo ikke udelukke det skyldes indstillingen eller mangel på samme i Fona. Fruen er mere til Sonys NX700 men kun fordi det er hvidt - det er jo lidt svært at argumentere imod Confused. Hun synes billedet står ens på de 2 modeller.

Er der nogle her, der kender begge modeller, og kan sige noget for og imod, som kan hjælpe på valget? Jeg har brugt aftenen på at læse anmeldelser og personlige erfaringer med de 2 TV, og det ser lidt blandet ud. Mange er glade for deres Sony, mens der ikke står så meget om Samsung fra de små hjem. Men anmeldelserne af Samsung er rigtigt gode, hvor anmeldelserne af Sony er lidt mere lunkne.

I Sony centeret i Waves anbefalede de også HX700, men det er så udgået, men det skulle være bedre end NX700.

Jeg synes også at have læst engang, at det var skidt at have et TV med hvid kant, da billedet så ikke blev så roligt. Er der noget om det?

TV'et skal hovedsageligt bruges til TV via Yousee samt DVD og Blueray film.

Alle input er velkomne. På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen
Brian
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2010 kl. 23:53

Til det primære forbrug vil Panasonic G20 tørre gulv med begge  . . .

Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 06:35
Oprindeligt skrevet af sydpost sydpost skrev:

Jeg har fået overalt fruen til at skifte vores nuværende Samsung 40" der er 4 år gammelt.

Vi har derfor travet rundt i Waves i dag, og har set på flere forskellige fjernsyn, men er nu nået ned til valget mellem Sony KDL-NX700 i hvid eller Samsungs LE46C655. Jeg synes billedet står meget bedre på Samsung modellen, men kan jo ikke udelukke det skyldes indstillingen eller mangel på samme i Fona. Fruen er mere til Sonys NX700 men kun fordi det er hvidt - det er jo lidt svært at argumentere imod Confused. Hun synes billedet står ens på de 2 modeller.

Er der nogle her, der kender begge modeller, og kan sige noget for og imod, som kan hjælpe på valget? Jeg har brugt aftenen på at læse anmeldelser og personlige erfaringer med de 2 TV, og det ser lidt blandet ud. Mange er glade for deres Sony, mens der ikke står så meget om Samsung fra de små hjem. Men anmeldelserne af Samsung er rigtigt gode, hvor anmeldelserne af Sony er lidt mere lunkne.

I Sony centeret i Waves anbefalede de også HX700, men det er så udgået, men det skulle være bedre end NX700.

Jeg synes også at have læst engang, at det var skidt at have et TV med hvid kant, da billedet så ikke blev så roligt. Er der noget om det?

TV'et skal hovedsageligt bruges til TV via Yousee samt DVD og Blueray film.

Alle input er velkomne. På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen
Brian

Hvis i alligevel er oppe i NX700 prisklassen, så laver Samsung også et super lækkert hvidt tv - og så er det kun 3 cm. tykt.

Ang. Panasonic G20, hvis et pænt og smart design er vigtigt, så glem Panasonis G20, skærmen er så tudegrim at din kone/kæreste næppe vil ha den ind i sin stue.  Dertil er billedekvaliteten på især Samsung skærmen alligevel så god, at du vil opleve en kæmpe forbedring, i forhold til det i har nu.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu