|
iPhone kan pludselig ikke opdatere apps |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 9 timer 53 minutter siden kl. 14:31 |
I går forsøgte jeg at opdatere de 5 apps på min iPhone SE 3. gen., som ikke var opdateret. I dag står de stadig og opdaterer uden der sker noget. Ved ikonerne til de 5 apps står der "venter". Opdateringen plejer ellers at ske gnidningsløst på ganske få sekunder. Flemming
Redigeret af fltk - 8 timer 55 minutter siden kl. 15:29 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med SE 3.gen skulle der ikke være problemer iflg denne liste:
Har du kun 5 apps? Hvilke?
Redigeret af Munch - 8 timer 21 minutter siden kl. 16:03 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10501 |
Jeg har IOS 18.4.1, så selvfølgelig skulle der ikke være problemer og jeg har ca 55 apps, hvoraf de 5 manglede at blive opdateret. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 298 |
Er du sikker på, at der er strøm nok på batteriet?
Normalt anbefales det, at der er minimum 20% på batteriet. Sæt den evt. til en lader. Har du kontrolleret at telefonen er koblet på et wifi-net eller har du givet tilladelse til at apps må opdateres uden wifi.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |