recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV 5-6.000 kr. 42-46" ok kvalitet SD, brugervenlig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV 5-6.000 kr. 42-46" ok kvalitet SD, brugervenlig

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
EmilE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2007
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Der er lige et tip, hvis du skal sætte det op for bedsteforældrene.

Find menuen Angiv etiketter (er i manualen også). Der kan man skjule de indgange, der ikke skal bruges.

Mit V10 fra sidste år tænder på DVB-T, men når jeg har skjult den indgang, starter det på DVB-C.
Det samme med AV indgangene. Der kan man også skjule dem der ikke bruges.

Så skal man lige huske at man har gjort det - hvis der senere skal sættes noget udstyr til. Wink

Tak for tippet, det er nok en rigtig god idé. Jo mere simpelt, des bedre :D
Til top
EmilE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2007
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 10:24

Panasonic plasma, kun HD ready, når de ikke skal se blu-ray. Opløsningen er nok til HD-TV.

X20 kan fås i 42 og 50", begge to inden for prisen. Lyden synes jeg er ok i Panasonics modeller 2009 og tidligere jeg har ikke hørt dem i år. Tuneren er Boxer og Yousee godkendt.

Det kommer nok an på hvor langt de skal sidde fra tv'et, om det skal være 42 eller 50". Billedet kan der ikke klages på, og hvis man sætter det i eco mode, bliver der skruet op for lyset om dagen, og ned om aftenen. Så skal bedsteforældrene ikke rode med det.

42" koster ca. 3.500 kr. 

Hvordan får de tv-signal? 

Men er der ikke øget risiko for burn-ins når de ser TV i en "normal" profil frem for THX samt at de jo nok ser en del DR1 og DR2 hvor logoet vel kan brænde sig fast!???
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6685
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af EmilE EmilE skrev:

Panasonic plasma, kun HD ready, når de ikke skal se blu-ray. Opløsningen er nok til HD-TV.

X20 kan fås i 42 og 50", begge to inden for prisen. Lyden synes jeg er ok i Panasonics modeller 2009 og tidligere jeg har ikke hørt dem i år. Tuneren er Boxer og Yousee godkendt.

Det kommer nok an på hvor langt de skal sidde fra tv'et, om det skal være 42 eller 50". Billedet kan der ikke klages på, og hvis man sætter det i eco mode, bliver der skruet op for lyset om dagen, og ned om aftenen. Så skal bedsteforældrene ikke rode med det.

42" koster ca. 3.500 kr. 

Hvordan får de tv-signal? 

Men er der ikke øget risiko for burn-ins når de ser TV i en "normal" profil frem for THX samt at de jo nok ser en del DR1 og DR2 hvor logoet vel kan brænde sig fast!???

Jeg ved det ikke. 

Men jeg har læst på flatpanels.dk, at Panasonic plasma har mindre retention end andre plasma skærme. 

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu