recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV, budget 5000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt TV, budget 5000

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4945
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 16:31
Min holdning er at hvis man modtager service i butikken i form af vejledning eller demonstration af et specifikt produkt, så er det moralsk forkasteligt at gå hjem og bestille varen et andet sted.

Hvis man bare tager en tur forbi elmutanten og kigger på en opstilling for dernæst at købe det på nettet har jeg ingen indvendinger imod. Elmutanten gør ikke noget arbejde ud af at give brugeren de rigtige input til at vælge tv og derfor mener jeg ikke det hører under service.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu