|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
G3NeTIC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 16-September-2010 kl. 16:53 |
Hej.
Er der nogle brugere herinde der har testet/erfaring input lag på Philips 9705 modellerne? Har læst rundt omkring at der er ret meget input lag på netop disse modeller,selvom de står i game mode.Kan man ikke afhjælpe problemet ved at slår f.eks 200hz og andre tiltag fra på skærmen? Må indrømme at jeg er ret begejstret for 9705 serien.Håber på at undgå det støj der desværre også er på 32 og 42 skærmene. På forhånd tak :D
|
|
![]() |
|
KWC ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej,
Jeg har kun erfaringer med 46pfl9705 og har ikke oplevet støj eller lignende og Tv'et lever til fulde op til mine forventninger. se også link
Det eneste jeg pt. ikke har fået afprøvet er fullHD/1080p (YouSee tilbyder desværre kun 720p eller 1080i på deres HD kanaler).
ps. 9705 laves ikke i 42"
|
|
46pfl9705
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis du vil have 1080p, så fås det kun fra BD eller anden kilde, der udsendes ikke HDTV i 1080p.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
nu har input lag intet med støj at gøre.
Ved samsung især har problemer, bruger en ældre 656B 32" som gamer skærm en DK samsung den har ca 110ms ved ikke gamemode og 10-22 ms ved gamemode. det er faktisk okay ved gamemode.
efter hvad jeg har hørt så er Philips også slemme med dette, jo mere tv´et kan jo mere lag får du, deres top modeller skulle have 100ms + og det kan du ihvertfald mærke, en mus på min samsung uden game mode, er direkte underlige at køre med, så meget følger den efter.
efter hvad jeg har hørt så er LG faktisk en af de LCD producenter som er tættest på at ramme en inputlag fri skærm, de har skrærme som skulle holde en 10-12ms avg lag.
det er noget andet over i PC skærme, der findes mange skræk eksempler, men mange TN paneler klare det ok og det værste af dem er på 27MS.
Men tror ikke du slipper for issues.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |