recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 32PFL3605H/12 (PAKKE LØSNING ELGIGANTEN?)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 32PFL3605H/12 (PAKKE LØSNING ELGIGANTEN?)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Remi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 32PFL3605H/12 (PAKKE LØSNING ELGIGANTEN?)
    Sendt: 30-Oktober-2010 kl. 14:01
Hej med jer, jeg tænkte om I kunne hjælpe mig med hensyn til køb af et nyt og billigt fjernsyn.

Jeg er efterhånden træt af mit gamle skrummel, og vil gerne skifte over til fladskærm, men da jeg er fattig studerende, hænger pengene ikke på træerne, som man siger.

Elgiganten har pt. et pakke tilbud:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/digital-tv/tv-abonnement-pakkelosning/32PFL3605HMINI/philips-32-full-hd-tv-incl-boxer-mini-tv2-abo

Jeg vil høre om noget har gode erfaringer med netop dette fjernsyn og selve Boxer?

Kabel TV kommer jeg stadig til at hænge på, selv om jeg køber dette. Det vil sige, at jeg også skal ha' anskaffet mig en antenne. Men overvejer stadig tilbudet, blot for at få fjernsynet.

Men jeg synes at 999 ,- lyder forholdsvis billigt og nemt, da jeg ikke får 3000 kr på en gang, sådan lige.

Håber I kan hjælpe :)

Redigeret af Remi - 30-Oktober-2010 kl. 14:59
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu