B&O BV10 er crap hvad angåe billed performance, især fordi du ikke kan slå den dynamiske del fra, og baggrundsbelysningen er langt fra uniform.. den er fin kontra fleste 40" 6-7k tv.. men er langt fra tilfreds.
Lyden er BV10 dog langt foran.
skal man have performance fra B&O så er det BV7-55" backlit med local dimming, MEN den er dybere end mit gamle billedrørs tv, og hader den aktive blæser i DVB-T tuneren.
Har intet imod billedkvalitet på plasma
Men det er Buzzing især og C7xxx plasma er langt fra C9xxx i design, da det stadig er et plast tv, elsker metal overfladen på C9xxx..
Har forsøgt plasma flere gange 2-3 stk Pioneer, Pana V10 og Beovision 4 50" BV4 50" var klart bedste oplevelse, da de bruger kvalitets PSU, og ikke har "buzzing problemer" men hader den nye polerede ramme, og den er ALT for dyr i forhold til hvad du får.
C9xxx kan den leve op til C8xxx i billed kvalitet, så er jeg med på galajen, har ikke selv leget med den..
Vil jeg have godt billede så bliver det i Hjemmebio med mørklægning, det skal være et tv der står i et vel oplyst rum, og levere et billede jeg kan tåle at se på.. Har stadig mit B555 og er tilfreds, det var en midlertidlig køb og smid ud model, mellem V10 og mit næste tv.
Redigeret af Rasmusdc - 14-December-2010 kl. 22:08