|
Sitet er blevet langsomt! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 8 timer 38 minutter siden kl. 16:36 |
||
Siderne skifterne ikke i normalt tempo. Der er ikke noget på andre hj.sider, de skifter hurtigt.
Bruger iPad 10 med iOS 18.3.2
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det har jeg også lagt mærke til, det har været sådan et par dage 🤔 Frank
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5046 |
||
Tak, jeg troede min iPad var blevet sløv
![]() |
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1126 |
||
Det er måske fordi vi to er så lynende hurtige, at alt omkring os føles langsomt 😂
|
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
||
Ingen ændring bemærket her på Windows/Android.
|
|||
![]() |
|||
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
||
Oplever ingen nedgang i hastighed på sitet.
Testet på iOS , macOS og Windows |
|||
![]() |
|||
||
Det er også kommet tilbage i hastighed igen her hos mig 🙂 Frank
|
|||
![]() |
|||
||
Ja nu fungerer sitet hurtigt igen ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
archfrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 108 |
||
Tja, nu, tre kvarter efter forrige indlæg, tager det 10-20 sekunder at indlæse en side fra forummet på Windows 11.
Jeg rapporterede også en SQL fejl tidligere på dagen. Kan være, at de har opdateret forum softwaren eller noget lignende og nu bakser med følgerne af det. Må håbe at det snart går i orden igen, men mon ikke webmaster er på opgaven :-)
|
|||
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|||
![]() |
|||
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
||
Enig. For forum er (meget) langsomt nu, da jeg skulle læse svarene. ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Og nu er siden langsom igen. 10 sek om at skifte side, og yderligere 20 sek før jeg kunne skrive
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |