recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af DVD optager m/LAN opkobling m.v.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af DVD optager m/LAN opkobling m.v.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
outen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-November-2005
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af DVD optager m/LAN opkobling m.v.
    Sendt: 12-November-2005 kl. 21:29

Hej, jeg overvejer at investere i en DVD optager m/harddisk og mulighed for LAN (gerne trådløs) opkobling til pc-en. Der er ikke meget at vælge imellem men har kigget på:

Kiss 600-serien primært DP-678 med trådløst LAN og harddisk. Vist ikke optagerfunktion. Kiss DP-558 har for mange problemer
Transgear DVX-700 M40. Topmodellen.

Dette har jeg brug for:
DVD optager m/harddisk min. 80 GB. LAN trådløs opkobling til PC og netværk, mulighed for at gemme tv-programmer, timeshift (pause tv programmer), gerne TV-guide funktion, mulighed for via IP at hente pc-ens filarkiv (audio, video, billeder m.v.).

Er nok ikke interesseret i en HTPC løsning da jeg har en Fujitsu-Siemens Scaleo C multimediacenter, der dog har sine begrænsninger.

Hvad vil I anbefale?

Til top
outen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 08:51

Hej alle,

Slet ingen anbefalinger på Transgear, Kiss eller andre HDD optagere der kan opfylde kravene?

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3847
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 08:59
KISS 600 serien er ikke kommet på markedet endnu - og DP600 skulle have været i handlen i denne uge men er blevet forsinket (har man hørt det før fra KISS???). Så du skal nok ikke regne med at se en KISS model med DVD/HDD optager før man har fået rettet alle fejlene i DP558. Og det tager nok min 1-2 år......
Til top
outen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 09:21

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

KISS 600 serien er ikke kommet på markedet endnu - og DP600 skulle have været i handlen i denne uge men er blevet forsinket (har man hørt det før fra KISS???). Så du skal nok ikke regne med at se en KISS model med DVD/HDD optager før man har fået rettet alle fejlene i DP558. Og det tager nok min 1-2 år......

Okay, jeg læser andre steder af de første udgaver af Kiss 600-siden kommer februar/marts næste år, men topmodellen DP-678 er nok den mest interessante og der er ingen leveringsdato på denne. Har du hørt andet?

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 09:34
Jeg har det fra www.mpcclub.com - læs bl.a her : http://www.mpcclub.com/modules.php?name=Forums&file=view topic&t=6606#48595 Men jeg ville nok ikke satse på en KISS. inden de kommer med næste generation af DP558 ville det da undre mig meget hvis der ikke var andre fabrikanter der også kunne tilbyde LAN
Til top
osm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Juni-2005
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 10:58

Se på deres hejmmeseide - der er den kommet op.

Ole

Til top
Goaguro Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 11:28

Hej

Kiss DP-600 skulle være i handlen i starten af december(de skal lige ramme julehandlen), forventet udsalgspris 399 EUR.

Og den har ingen Harddisk.

Dette er checket hos KISS idag

se dyret http://www.kiss-technology.com/?p=600dk&v=users

Goaguro

Har selv lige købt sony 910 og savner også selv LAN, men jeg stoler ikke helt på kiss endnu og Harddisk er must kan jeg se nu.

Redigeret af Goaguro
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2005 kl. 13:21
Du kan jo også se her : http://www.kiss-technology.com/?p=news84&v=company Her står det jo TYDELIGT at : The DP-600 will be available from the end of May, 2004, and the DP-608 from the end of June, 2004
Til top
outen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2005 kl. 13:26

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Du kan jo også se her : http://www.kiss-technology.com/?p=news84&v=company Her står det jo TYDELIGT at : The DP-600 will be available from the end of May, 2004, and the DP-608 from the end of June, 2004

Den kan man da kalde en lettere forsinkelse - lancering sommer 2004 :o)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu