|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lbctfj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 15-November-2005 kl. 20:08 |
Hej jeg er nu ved at være i vilrede så jeg håber der er nogle der kan hjælpe med mit problem. Jeg har nu prøvet flere gange at hente et optaget program fra min Kiss DP-558 over på min PC via FTP men den henter ikke det hele over kun 3,99 GB svarende til 1 t 20min. Er der nogle der har prøvet det samme før? og hvordan kan jeg afhjælpe det? |
|
![]() |
|
jpoulsendk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Hej Der kan være flere grunde. Disken i din PC skal være formateret med NTFS da FAT32 ikke kan håndtere filer større end 4GB. Du skal bruge et nyere FTP program fx. FlashFXP da ældre FTP programmer ikke kan håndtere de store filer. Du kan ikke bruge Internet Explorer. Der er i øvrigt et specifikt Kiss forum her http://www.recordere.dk/forum/forum_topics.asp?FID=19 |
|
Mvh Jan
KISS DP-558 80GB->200GB 1.1.8 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |