|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() Sendt: 05-November-2008 kl. 22:13 |
Hej Hvordan streamer jeg fra videolan til PS3? Min PS3 kan ikke finde videolan medieserveren. Hvilke indstillinger skal jeg anvende i videolan? |
|
![]() |
|
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
Er der ikke andre som streamer fra videolan til PS3? Hvad har I gjort for at få det til at virke?
|
|
![]() |
|
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
har du prøvet tversity?
|
|
mfg. the one and only panhero
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige installeret tversity. Jeg tror ikke at PS3 understøtter videolan. Kan man med tversity streame video med undertekster? |
|
![]() |
|
Frakkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2007 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Ved at vælge at tversity altid skal transcode, så vil
man kunne få undertekster. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg forstår ikke helt hvordan transcode i tversity virker. Hvor tilføjer jeg f.eks. undertekster? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har flyttet spørgsmålet hertil: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49948& KW=nph12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |