|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2008 kl. 09:41 |
Så kommer der Trophies til GTA 4 på PS3 i morgen http://blog.us.playstation.com/2008/10/24/grand-theft-auto-i v-ps-3-trophies-this-monday/ Tror sku jeg starter helt forfra, og prøver at se om jeg kan nappe allesammen. Jeg har aligevel aldrig fået spillet gennemført.
|
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Jeg har heller ikke fået gennemført det endnu, så måske skulle man prøve forfra
![]() |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Så er patchen på gaden. (20 MB) Husk at hvis i vil have alle trophies, skal i slette jeres gamle save game, og starte helt forfra. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |