|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
themaz87 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 14:14 |
Hej Alle.. Jeg har installeret Ovenstående linux på min ps3. jeg kan godt starte det op osv. jeg når faktisk kun til skrivebordet og derefter bliver jeg blank. Jeg har aldrig nogensinde i mit liv beskæftiget mig med Linux, og undervurderede vist systemet. Det er åbenbart ikke lige til at gå til. som i windows. NOgen der kan hjælpe mig på vej? Der er noget med en terminal hvor man kan taste ind i, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. her er nogle af de ting jeg blandt andet gerne vil. Jeg kan høre musik, men der kommer ikk noget billede når jeg ser avi. film? Så vil jeg også gerne streame online tv kanaler, men den siger jeg skal bruge plugin. Når man så henter den plugin i form af exe. hvordan skal det installeres? jeg vil være rigtig glad hvis nogen har erfaring med at streame online live tv på linux ps3.
|
|
![]() |
|
themaz87 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Nogen der kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
710B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Jeg installerede YDL 6 i går, efter jeg havde skiftet HDD til 320 GB Jeg kæmpede lidt med at få Wifi wpa-psk og BT keyboard til at virke, men nu spiller det. Du skal ikke bruge .exe filer i Linux og ja, du skal til at "kode" lidt i terminalvinduet - som root og med forward slash Dette link giver ikke svar på dit eksakte spørgsmål, men det kan måske give dig en idé om hvordan du kommer videre. http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?bo ard.id=ps3media&thread.id=110557 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |