|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 23:09 |
Er der nogle problemer ved at købe en Wii eller Wii Fit fra England? Det er ikke så meget told jeg tænker på, men mere om man kan bruge den herhjemme?
|
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
Nu er jeg ikke lige hjemme til at kigge på min Wii, men jeg mener det er et særligt strømstik den har, så du får nok brug for en converter, for at sætte den i en dansk stikkontakt. Er dog ikke 110% sikker lige nu og her, men det er vist så også et worst-case-scenario.
![]() |
|
![]() |
|
multi19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2005 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Shaolin har ret !
Jakob |
|
Sega Forever
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er sansynligvis som på så meget andet udstyr, at 220V kablet er lige til at skifte, det er også set, at hvis man adskiller UK stikket, så kan det være, at der sidder et normalt EU stik inden i. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Tak skal i have, så vil jeg da ikke holde mig tilbage fra at bestille
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så længe, at det ikke er TVer og Recordere, så kan man roligt købe fra UK. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Du kan roligt købe. Jeg har købt en playstation 3 via amazon, det eneste var at jeg lige skulle ud og købe et nyt strøm stik, ellers ikke andet. |
|
![]() |
|
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Nu snakker i ikke om Told.. Nogen der har erfaring med dette.. Gider jo ikke betale told af min wii.. Regner selv med at bestille på www.101cd.com hvor de er ganske billige.. Noget for/imod dette.. Ellers vil jeg gerne høre hvor i vil købe en billigt henne.. |
|
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Hvis det er købt i EU er du jo told fri.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |