|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() Sendt: 12-November-2008 kl. 23:22 |
Hejsa. Jeg har en blu-ray rippet liggende på min pc som jeg gerne vil streame ind på min PS3. Jeg har sat en webserver op som jeg kan tilgå via browseren på min PS3. Problemet er: Jeg har en MKV container med filmen. Den kan PS3'en ikke læse, derfor muxer (med TSmuxer) jeg filen om til en M2TS fil som er Blu-ray stream formaet, som PS3 læser. Jeg kan fint starte filmen med kanon cripspy 1080P billede.. men ligemeget hvad jeg gør er der ingen lyd med. HVORFOR? Jeg har forsøgt mig for at prøve med forskellige formater at hente en film ned som lå i MPG og efter sigende også skulle være HD. Der er fint lyd på når jeg afspillerne denne. Hvorfor er der ikke lyd på min M2TS fil? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hvilke audio codecs er brugt i m2ts filen?
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
![]() |
du skal huske at sætte profilen ned til max 4.1 ps3 eren kan ikke gå op i 5.1 lyd.. du kan ændre det i tsmuxer
|
|
![]() |
|
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
Hvad er det der skal sættes til 4.1 ?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
![]() |
http://www.afterdawn.com/guides/archive/how_to_play_mkv_cont ent_on_playstation_3_ps3.cfm
det er audio profilen... |
|
![]() |
|
![]() |
Problem solved: PS3 kan ikke streame DTS lyd. Så kørte det igennem mkv2vob programmet og den laver det om til AC3. BINGO LYD ! |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Nej, det er video profilen. (Change AVC video to Level 4.1) |
|
Kuro
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |