recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gears of War 2 - Multiplayer virker ikke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGears of War 2 - Multiplayer virker ikke?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Emne: Gears of War 2 - Multiplayer virker ikke?
    Sendt: 17-November-2008 kl. 19:29

Hej.

Jeg har fået det nye Gears til Xbox360 af min kæreste i sidste uge. Nu har jeg gennemført singleplayer henover weekenden. Det var vældig sjovt, men varede kun ca. 10 timer. Dette er sådan set ok, når bare spillet har en rigtig fed multiplayer del... Det har spillet måske, men jeg kan ikke komme ind og prøve det !

Det virker simpelthen ikke. Jeg kan se på gearsofwar.com at mange har problemet og nu vil jeg lige høre hvad folk herinde (andre danskere) oplever. Måske er det afhængig af hvor man bor i verden?? Jeg forstår det simpelthen ikke. . .

Og inden nogen begynder at skrive om NAT olign, så er min NAT OPEN og alle mine andre spil virker helt fint.

Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 19:45
.. og kan man egentlig kræve sine penge tilbage når der bag på spillet står jeg ved ikke hvor meget om spillets fantastiske egenskaber indenfor multiplayer og det simpelthen ikke virker! Jeg mener, hvis jeg købte et tv, hvor der stod, at det havde hurtigt Text-tv og så havde det slet ikke text-tv, så ville jeg vel kunne sige, at jeg købte tvet pga falsk markedsføring....
Til top
nuaa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2008 kl. 01:34
Spillet virker i DK, men der er stor problemmer med matchmaking lige nu. Lettest måde læs det er finde et 5 man team fra start også spring over "search for teammember" delen af matchmaking. Udover det så kan det tage et lille stykke at finde en kamp.

Men det virker har spillet en del horde og normal multi med mine engelsk(og 1 svensker) venner.
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
Til top
Landbooster Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-November-2006
Sted: Denmark
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2008 kl. 09:22

Hmm jeg har ikke selv oplevet noget videre problemer med GoW2´s online del endnu andet end jeg får tæsk...hehe.

Horde er ret sjovt.

CO-op i storyline er også virkelig godt lavet.

Men det jeg har oplevet har netop været matchmaking en sjælden gang imellem.

Jeg tror ikke du kan få pengene tilbage på et spil. Det er jo ikke selve spillet der ikke virker. Men mon ikke folkene bag GoW kommer med en pacth snart som fikser problemet? Det håber jeg.

Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S
XBOX 360
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Point: 828
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2008 kl. 01:43