recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung F9005 ejere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung F9005 ejere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Egholm112 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2016
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Egholm112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung F9005 ejere
    Sendt: 02-Januar-2017 kl. 19:49
Jeg søger efter folk, der også stadig ejer et Samsung F9005 tv. Jeg er nemlig i den situation, at jeg skal bruge den originale One Connect boks for at få gang i mit eget TV igen. Så lægger du inde med sådan en, vil jeg være evigt taknemmelig for at høre fra dig. Jeg er nemlig ved at være en smule desperat efter 5 dage uden tv. 

Bare lige for at uddybe, så søger jeg den boks, der fulgte med tv'et. Altså den boks der ikke kunne vise Netflix 4k. Jeg skiftede selv min ud med SEK-2500 for nogle år siden og var så dum at smide den originale ud. Havde ikke regnet med at stå i denne situation. 

Håber virkelig jeg har heldet med mig. Livet uden Tv er en smule trist :) 

Martin
Til top
Egholm112 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2016
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Egholm112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 06:52
Problem er løst :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu