|
50 hz? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2017 kl. 19:26 |
Hej
Har et Pana g20 jeg overvejer at skifte. Har kig på et Samsung ku6075. Det har kun 50 hz. Mit spørgsmål er som om mit Pana g20 også kun har det? Har nemlig været og er hent tilfreds med det men vil gerne op i 65 tommer? Bonusspørgsmål: Er Samsung JU6075 og KU6075 det samme tv? |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ikke, hvilke af de to er så det bedste/nyeste?
KU6075 fås for kun 7999 i denne uge i 65". Der skal bruges til tv, Blu-Ray og PS4 pro? Bliver jeg glad? Bemærk jeg er SUPER glad for mit Pana, så jeg behøves ikke toppen af poppen - derfor tiltaler dette tv mig. |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
http://www.samsung.com/uk/support/skp/faq/1052003
Du kan finde forklaring på de forskellige kode her. |
|
![]() |
|
Tak - men hvad med det andet :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |