|
Sony X85C her +1år efter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2017 kl. 09:43 |
Jeg ved der har været en MEGA lang tråd om dette frygtelige TV..
JEg har nu hadet dette tv i hele den periode jeg har ejet det. og er tæt på at købe et KS7005 for bare at få noget der er tæt på at være stabilt. Jeg bruger faktisk smart platformen en del, især Plex pga. en søn som selv kan finde ud af at starte hans tegnefilm gennem det, hvis det lige er sådan han vil. men har UTALLIGE genstart (og det forstår en 1 år 11måneders knægt ikke) og har tit et TV der låser de mest mærkelige steder. (tit ved afspilning af online medier) har prøvet en del fabriks nulstillinger og andet, og selve TV´et levere egentligt ok billeder, og ser ok ud.. det er bare softwaren der er MEGA underlig. Sony meldte jo ud at "VI FIK vores lovede dual tuners / PIP PAP etc" det er ikke kommet endnu. de lovede jo også Android 6.0 vel for ca. et år siden. og X85D kører jo fuldstændig sammen CPU og styresystem, er der noget håb for dette tv, eller er det bare at give op? jeg kan nok leve med den på kontoret. eller jeg kan blive nød til det. eller alternativt er der nogle der ved om man kan roote, og arbejde med software delen, jeg ved at de kører jo 20-30 forskellige småapps, som rapportere til sony og google (Synligt via app viewer) gætter mig til at det er nogle af de slemme ressource sugere, selvom man har slået alt dette fra. måske man kunne rense lidt ud i applikationer. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi er ikke blevet lovet dual tuner i PIP/PAP. Der er kommet dual-tuner til TV-optagelse, men hvis du venter på PIP/PAP med de to tunere, så venter du forgæves for det kommer aldrig. I USA er de begyndt at få 6.0 på deres TV, men jeg forventer nu ikke, at den virkelig rykker noget. Sonys nye processor (som sidder i ZD9) leverer ikke en markent bedre ydelse, og den kører endda Android 6.0, så forvent ikke nogen mirakler selvom der skulle et nyere styresystem til X85C.
Den nye model hedder XD85 (ikke X85D), men den benytter et IPS-panel og jeg ville ikke satse på dén model med mindre du er ligeglad med sortniveauet. Jeg har ikke hørt om, at du skulle kunne roote TV'et, men det ville helt klart hjælpe på det, hvis man lige kunne forhindre nogle af småprogrammerne i at køre altid. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den bedste løsning for dig vil nok være at dokumentere fejlene ved at filme dem. Derefter kan du sende skærmen retur som defekt.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |