|
Sony 7505 eller Samsung 6075. Nu er det nu! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og noget mindre skærm. Det er nok lidt anderledes på 65" tænker jeg
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
jo et XD83 er top/mellem klasse fra sony. 75 serien ligger vist ret meget lavere, men har da stadig motionflow halløj fra sony om ikke andet, bare hold dig fra fra LG med mindre det er OLED.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Mente nok. Ja. Lg siger mig Intet uden Oled. Men er varm på den Samsung. Der er et eller andet i maven der siger nej til den SONY. Og jeg er ikke fanboy
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
Hvad med Samsung ks7005
|
|
![]() |
|
hvis du kan nøjes med et 55" så koster ks7005 7444,- ellers skal du op i 12.000 for at få et 65" ks7005 og så er prisen ikke det værd i forhold til en OLED skærm.
Hvis du vil have en 65" til under 8000 så tag en sony, du får bedre motion flow teknik og det vil være vigtigt på så stor en skærm.
|
|
![]() |
|
Der er bare rigtig mange både brugere osv. der anbefaler samsyngen kan jeg efterhånden se. Sonyen har et ips panel hvilket afskrækker mig en anelse. så hælder mest til samsungen. Det er den der i udlandet hedder ku6000.
Sonyen er der stort set intet om. |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Når manden skriver at hans valg står mellem de to 65" modeller der nævnes, så lad da vær at foreslå alle mulige andre modeller inkl 55"
![]() |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Jeg har et Samsung 6075 i soveværelset, godt nok i 43". Og jeg er godt tilfreds med det.
Sort niv. er ikke nær så godt som mit 8005 i stuen. Men da det er 43" så kan panelet jo være anderledes i 65". Menuerne er efterhånden stabile (der har rimelig tit været opdateriger). Det eneste problem jeg stadig oplever: Soundbaren starter ikke op hver gang TV'et tændes.
|
|
![]() |
|
Tag den samsung skærm så, det lader til du har besluttet dig, men er du sikker på der er VA panel i den og at der er IPS i den anden ?
nogen der har en oversigt over panel typer på forskellige modeller ?
|
|
![]() |
|
Ja. Det er 100% et VA panel der er i Samsungen og et IPS panel i Sony'en.
|
|
![]() |
|
Så er der bestilt. Det bliver rost en hel del steder på blandt andet YouTube, har jeg fundet ud af. Så nu håber vi på det bedste. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |