|
Kodi app i lille tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2017 kl. 09:10 |
Er der nogen der kender til et tv i en størrelse på omkring 32 eller mindre der har kodi indbygget som app?
pft, og god weekend,.
|
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det findes ikke så vidt jeg kan se.
For at få Kodi skal du som minimum have en Android platform. Det er pt. forbeholdt Sharp, Sony og Philips, hvor det mindste er 43". |
|
![]() |
|
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
Tak, jeg har heller ikke kunnet finde noget, så det må nok blive en løsning med en boks :D
|
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
Selv en Raspberry Pi af ældre dato ville nok alligevel være hurtigere end det "smartv" som findes i mange TV i dag.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mumm98 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2017 Status: Offline Point: 1 |
Der er altså 32" android TV. Jeg købte nemlig af samme grund Philips 32PFS6401 til ungerne, og det virker fint med Kodi og film fra nas'en. Philips 32PFS6401
|
|
![]() |
|
Mumm98, tak for info, det ser jeg nærmere på. god weekend :-D
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |