recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 65". Der skal købes - hvilken af disse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

65". Der skal købes - hvilken af disse?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HNN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HNN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2017 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Billedprocessoren i 2016 Sony er en forlængelse af den i 2014 Sony. Er du sikker på, at det ikke var et dårligt tv-signal du fik set i butikken? F.eks. antenne-tv kontra kabel/parabol-tv (på hjemmefronten?).

Jeg gik fra en 60" W605 fra 2014 til en 65" XD9305 og billedet på den gamle var/er tydeligt bedre på alt op til 1080p, inkl. tv-signaler.

Men den nye har jo så 4k, som er i en helt anden boldgade end HD.
Til top
PPD77 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 257
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PPD77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2017 kl. 09:55
Interessant at høre HNN. Det bekræfter så lidt mine indtryk efter mine besøg i Hifi klubben. Håber da at Sony med deres nye processor til billebehandling kan uppe deres game lidt her i 2017...
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu