|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TopDuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 24-November-2008 kl. 08:31 |
Hej Jeg er på udkig efter en Nitendo Wii med extra (dobbelt af alting) 2x Wii - Remotecontroller Jeg har set den i EL-giganten til 2889, men den er naturligvis udsolgt.... Nogen der er faldet over denne type pakke løsning andre steder? /Topper |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Tilbehøret kan du købe billigt her: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.601 |
|
![]() |
|
TopDuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
hold da helt op!! Der er jo meget at vælge mellem og forskellige modeller mm. Det ser billigt ud, jeg må kigge det over i aften, idet der er så meget ;-) /Topper
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
Øh er det ikke en amerikansk hjemmeside - dvs told, moms + ekspeditionsgebyr.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Den er kinesisk. De sender fra Hong Kong og varens værdi er som regel opgivet til langt under det den må være. Da fragten er gratis, er det nu alligevel en god ide at lave så små ordrer som muligt og hvis du så samtidig "køber" denne her: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 er risikoen vist meget lille
|
|
![]() |
|
Broch83 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-November-2008 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Det er satme smart. Nogen der har prøvet det? For hvis det virker, og man slipper for told, så skal der da lige bestilles fra den hjemmeside! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fået 4 pakker derfra uden problemer - og jeg havde endda ikke "købt" deres gift"ting" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |